Oh happy day!

Idag har jag, snart 28 år fyllda, lagat potatisgratäng för första gången, någonsin.
Givetvis blev det bra, jag är en gigant i köket! Som Jamie fast utan läspandet.

Tidigare under dagen har vi haft besök av Mormor och Morfar, Farmor och Farbror. Samtidigt.
(Jag vet att det är fruktansvärt att skriva som om det vore Sagas synvinkel, hon kan ju inte skriva. Antagligen brydde hon sig rätt lite vilka det var som hälsade på, så länge hon får äta och sova är hon nöjd. Fattas bara att det ska skickas såna där julkort sen, akta er!)

Efter en sådan här utmmatande dag har jag lätt förtjänat en kall Bayersk och lite choklad och sitta med datorn i knät och slösurfa lite trådlöst. Ja! Trådlöst! Det funkar! Fråga mig inte hur, men det funkar nu. Nästa steg är att få DC++ att funka trådlöst. Lär bli till jul med lite tur.

Imorgon blir det GAIS-DIF på fashionabla Fox & Badger med Bubba och några andra.
Tror vi har rätt bra statistik på det stället, måste kollas upp.

Det främsta minnet är MFF-DIF 2005, galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0