Åsna.

En av mina kollegor är en regelrätt Åsna.

Hamnade givetvis bredvid henne på avslutningsmiddagen igår kväll.

När hon sa upp sig från sin förra arbetsplats, där vi för övrigt jobbade tillsammans ett par år, hävdar hon att chefen satt "tårögd" och bad henne att stanna kvar.

Fast innan dess hade hon hunnit med att hylla sig själv och berättat hur hon "burit upp hela stället på sina axlar".


Jo. Det var nog vad som hände.



Av någon anledning har hon fått uppfattningen att jag skulle tycka om henne.

Nu är det inte så.

Inte ens i närheten.



Fan att jag är konflikträdd, skulle vilja hyvla av henne rejält.
Så kanske jag slipper henne helt och hållet.

För en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Robban

100 000 om du misshandlar henne,20 000 om du misshandlar henne verbalt. För jag antar att det är Rebecka vi pratar om? Mår illa nu.

2007-12-21 @ 01:51:57
Postat av: TBS

Oh YES.

2007-12-21 @ 06:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0