06.50

06-jävla-50 börjar dom ploga utanför fönstret.. eller ploga och ploga, skrapa asfalten ren snarare..
Får ändå skatta mig lycklig som ställde klockan på 06.45 i dag.. Värre för alla andra.. Inte sunt att vara vaken så här tidigt!

Om dom plogar lär det betyda att det kommit mer snö undre natten.. tänker inte anstränga mig för att kolla efter.. usch.. plusgrader = slask.. mer usch..



Känns som jag har (och kommer ha) miljoner frågor och funderingar, men jag är inte killen som frågar om hjälp direkt.. Kanske läge att ändra på det snart..

Har iaf berättat för Jimmö nu, snart bara morsan kvar.. Undra varför hon blev kvar till sist? Känns fortf lite läskigt att berätta för henne.. Men ALLA har enbart varit positiva hittills, underbart..

Dagens update på knoddfronten:
Vi (eller Åsa då..) fick en tid för undersökning hos MVC på Södra. Men det var om drygt 2 veckor, fullt upp där. Sjukt många på visningen. Stolarna räckte inte åt alla med tjocka magar. Jag var ju trött.



Träna var det ja, måste ta tag i det där också.. hitta tid framförallt.. och ett par vettiga löparskor så jag inte blir invalidiserad i tre veckor efter varje pass..

Men igår kom jag iaf iväg.. och imorrn är det tänkt igen..

Den som lever får se..

Kommentarer
Postat av: Robban

Se bara till att skorna har halkskydd!!

2007-02-02 @ 05:32:44
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0