Bakis..

Var hemma hos Jimmö i Alby igår, Lasse var också där.. Han är skön. Måste vara sjukligt jobbigt för Jimmö att jpbba i Vällingby, det skiljer 3 tidszoner från Alby, tar väl en vecka ungefär.

Det dracks White Russian som aldrig förr.

Det råder fortfarande lite oklarheter om hemfärden. Hur det gick till för att vara mer specifik.

Idag har jag hysteriskt ont i höger pekfinger, har fått det lindat av sjuksyrran Åsa. Anar lite talang där. Tack älskling! Det hjälpte..

Kollade tre fotbollsmatcher också, länge sen. Synd att inte Liverpool kunde sätta dit en kasse och ge mig lite pengar..

Tänkte bota baksmällan med lite pokervinster idag, det går väl sisådär..
Skam den som ger sig!

Senare idag ska vi ta en promenad till Morsan, tar trekvart. Bra att komma ut och röra sig lite har jag hört.
Ska försöka övertala storebror att köra hit akvariebordet också, så jag kan kränga det på blocket så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0