Dags att skriva av sig..

Sjukt stora saker på g nu!

En mäklare kommer hit på onsdag för värdering, sen är det lite ytskicksrenovering att göra innan vi ska sälja och köpa en trea.

Anledningen är väl först och främst att jag gjort Åsa på smällen och nu får stå mitt kast.. Lillen/Lillan kommer ju behöva ett eget rum så Pappa får sova..

Helt utan ironi (ja, jag ska försöka) kan jag säga att jag är innerligt lycklig, förväntansfull, nervös.. allt på en gång.
Det känns bara så jävla häftigt, har sett fram emot den här dagen (eller, den 10/1 för att vara exakt) i några år.
Nu när det är verklighet känns det väldigt overkligt.

Nåja, vi har hunnit med ett besök hos Åsas gamla ungdomsmottagning ute på Ekerö och idag var vi på visning på Södra BB som Karro sagt så mycket gott om, och man får väl lita på en som genomgått det själv.

Har börjat berätta för folk också, men inga föräldrar än. Var tvungen att berätta för en på jobbet idag, men inte officiellt än. Det roliga är att ALLA som fått veta har regerat väldigt positivt. Det känns jävligt kul, särskilt dem som står oss närmast verkar blivit gladast. Tänker främst på Anna och Jacke. (Konstigt att inte ha sgt något till Jimmö eller Lea än, men det har faktiskt inte dykt upp något bra läge än, men på lördag - senast!)
Känns lite läskigt att berätta för morsan faktiskt, och Mie.. Men att köpa en "Farmor"-t-shirt och slå in känns lite småfyndigt..

Avvaktar nog tills jag vet hur det blir med hösten innan jag tar det med chefen.
Lite sugen på att ta ett skitjobb en termin om det ger mer pengar, faktiskt. Men då ska det vara en rejäl skillnad.

Kommentarer
Postat av: Bubba

Jag trodde jag stod närmast er..

2007-01-29 @ 23:49:19
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0