Slappo

Igår ljög jag på jobbet, igen. Sa att jag hade huvudvärk och var tvungen att åka hem tidigare.

Detta för undvika ett möte och en personalfest senare på kvällen. Hatar alla varianter av lära-känna-varandra-och-ha-kul-utanför-jobbet-aktiviteter.

Jag vill inte umgås med er utanför betald arbetstid, aldrig.

Hoppas ingen på jobbet läser här.

Nåja, jag har redan skrivit på kontrakt till 31/6 2008. Så jag sitter nog säker.


Den extra ledigheten spenderades med lite överbliven cider och bira från i lördags framför datorn.

Sen blev det fotboll på Stadion, men inte förrän man trängts i insläppskön i FYRTIO minuter. Inte bra genomfört.

Matchen var desto roligare, ibland är fotboll fruktansvärt underhållande och lite väl spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0