Söndag

Idag har jag köpt och skruvat ihop fyra stolar till vårt matbord.

Man känner sig jävligt manlig när man lyckats få ihop lite IKEA-möbler, varje gång. Bor säkert en undangömd möbelsnickare i mig.

Köpte även hyllplan som jag ska göra vägghyllor i klädkammaren av, men då vill jag helst inte ha ebola i ryggen.
Väntar till nästa helg med slagborren.




Sålde mitt gamla skrivbord på blocket tidigare idag, ölpengar till imorrn tack så mycket.
Imorgon blir det nämligen AW-bira med Jimmö, kombinerat med Örebro-DIF på storbild, antagligen på fabulösa lyxhaket FOX & BADGER. Pure class.



TIO dagar kvar att jobba innan semestern nu, börjar kännas.


Sista veckan i Juli är nu vigd åt att måla om (spackla och slipa?) samt lägga nytt golv i "stora rummet".
Har ju bara ett rum egentligen.

Någon som känner sig manad att assistera mot öl och pizza-betalning kan dyka upp måndag vecka 31.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0