Drömmar..

Har en period av intensivt drömmande, och för ovanlighetens skull kommer jag ihåg allt tydligt på morgonen.

Nattens följetong.
Var på fotboll i Norrköping, hamnade i ett stort köpcentrum där det blir rejält stökigt med en enorm bjässe i för liten IFK-tröja. En bekant vi kan kalla F startar allt med sitt hetsiga beteende och en  annan bekant, S,  ligger och blöder på golvet efteråt.

Jag gömmer en påse öl på en hatthylla ovanför en toalett. Min telefon går sönder. Jag hittar ölkassen igen. Hittar även en väska i något som påminner om sameslöjd, typ flätad näver, under en soffa.



Tyd detta om du kan.. Förvirrande.




Nu ska jag spela poker.
Sen ska jag in till stan för att köpa en batteriladdare till femtusenkronorskameran (bra köp där..) och framkalla bilderna från thailand.. Ska nog prova ett par jeans också, som jag sen ska köpa på nätet för en klart biligare peng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0