I'm dreaming my life away..

Idag hade jag en lång, detaljerad dröm precis innan jag vaknade (typ 11).

I den var jag tillbaka på Rydbergs, och precis alla som var där sist var såklart kvar. Stället man växer fast på.
Det allra värsta var att jag INTE hade någon ångest när jag vaknade.

Gillar inte såna där subtila tecken.

Nu ska jag lyssna på vinyl, spela lite och käka frukost.

Lutar åt en så kallad växjö-frukost*.


För oinsatta kan det sägas att det bjuds en hel frukostbuffé, men att man till slut bestämmer sig att en kopp te blir lagom. Förslagsvis på Hotell Värend, i just, Växjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jäklar, Växjö det var en kul resa. Det är sånt man får tänka på när livet känns pest.

2007-03-23 @ 13:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0