Morning Glory?

Av mitt körkort blev det - intet.

For now.

Men Åsa, däremot, anmälde sig till ett gäng lektioner igår. Teori och körningar.
Nu måste vi hala fram 8 lakan i början av maj, till att börja med.
Får se det som en investering. Jag kommer ju kunna bli hämtad på östra efter varje match!

Blir till att det går bra med pokerspelet nu då, och det gör det! Löjligt bra. Inte som för Bubba, men snudd på, fast på en aning lägre nivå till att börja med.

Men gårdagens rad 1-1-1-2 tycker jag känns rätt ok. Mitt lite inoficiella resultatmål för veckan verkar uppnås på två dagar i stället för fem. Sweet.



African Rooibos-te till frukost, galet gott. Borde testat för länge sedan.



Idag vinner Plymouth, får vi hoppas.

Kommentarer
Postat av: Robban

Åsa läser inte här va? =)Hämtad på östra..
Nu ska jag smsa dig angående AW-biran! Håll i hatten.

2007-03-14 @ 12:30:23
URL: http://lava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0