Ultraljud!

Sjukt stor vecka på ingång efter helgen. Ultraljud på onsdag (och fotbollspremiär på fredag).

Känns overkligt fortfarande, allting. Tror det kommer bli skönt att få se det lilla undret på bild.

Vi ska dock inte kolla vad det blir för sort, tror jag inte iaf. Lite överraksningar måste man få ha.. Men om jag ska vara ärlig håller jag nog en tumme för att det ska bli en tjej..

Men det spelar ju egentligen ingen som helst roll.. Kommer nog hinna med båda sorterna innan vi är klara.. : )



Off topic måste jag lägga till lite på "bästa djur-listan"
Insekter! Främst myror..
Skorpioner. Har haft ett par-tre i olika terrarier förut, Åsa har gjort det ganska klart att det inte kommer hända igen.
Djur som lever i vatten. Krabbor är coola, lite fega kanske. Iaf de Thailändska.


Generellt - djur som är våldsamma och dödar andra djur är underhållande..
Ormar är jag dock inte så värst fascinerad av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0