Facebook är skrämmande..

Har roat mig en längre stund med att kika igenom massa gamla bekanta från skoltiden i Enköping.

Thank FUCK att jag inte blev kvar där.

Skräckexemplaren ser ut som följer:

* Är i min ålder.
* Har en presentationsbild tagen i en hytt på en finlandsbåt. (Gärna i sällskap med fler så man inte har en jävla aning vem det är man är inne hos..)
* Har minst en bildmapp som heter "PARTY" eller dylikt.
* Är ful.
* Lägger upp bilder på sig själv när dom är "ute" på lokala pizzerian, med fulla rättigheter. (I bästa fall..)
* Använder ord som "brudar" och "kröka".
* Har minst en bild på sig själv i bajentröja, men aldrig i närheten av söderstadion.

Värst av allt är nog ändå att de allra flesta verkar rätt nöjda med sin patetiska tillvaro.



Jag kräks på er!



Är det moraliskt korrekt att låta min dotter växa upp i sådan tillvaro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0