Changes.

Måndag 18/8 11.16
Solnavistelsen bekräftas till exakt fem månader, första oktober går flyttlasset, det sista på många, många år, mot Söderberga.

Måndag 18/8 cirka 17.00
Efter jobbet tar jag en högst rekreationell cykeltur, av en händelse hamnar jag utanför apoteket, väl där är det som att en högre makt styr mig mot "intim"-hyllan.

Måndag 18/8 cirka 18.00
Jag är mitt uppe i middagslagandet, dagen till ära - hemlagad pizza. Deg knådas bäst utan ringar. Ringen ligger i fickan.

Måndag 18/8 cirka 18.15
Åsa blir så galet kissnödig att hon bestämmer sig för att kissa på en liten sticka - som i sin tur uppvisar ett suddigt, rosa streck.

Måndag 18/8 cirka 18.45
Jag är, lätt skärrad, blek och något svettig, åter på apoteket, samma hylla, samma produkt, annat märke, samma kassörska - dock med ringen kvar i fickan.
Hade nog kunnat gett henne lite att klura på, om hon varit lite observant.

Tisdag 19/9 cirka 06.00
Ny kissning - för-att-vara-sådär-idiot-säker, nu uppenbara sig ett blått X.
Sorted.

Dags att damma av namnlistan från sist.

Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS! :)

2008-08-25 @ 14:52:52
URL: http://www.cissicc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0