2008 - The Year of the Fula Grimaser.

Ingen kan som jag, förstöra ett fotografi.

Jag behöver inte ens anstränga mig, det kommer helt naturligt.

Under tvåtusenåttas tre veckor har har jag medverkat på fler kasserade bilder än en normal japan gör på en livstid.


En minut och trettiofyra sekunder in på året.

Årets första bild, ribban är lagd.

Är det rentav ett Evil-Eye jag bjuder på?



Efter tre försök gav fotografen upp.

Stackars barn.

Gillar nog den vänstra bäst, där jag kombinerar den närvarande blicken med horsarens hälsosamma solbränna.

Jag kan hålla kurser i det här.



WTF?

Den slickade luggen.
Ögonvitan.
Den halvöppna munnen.
Den sjukliga blekheten.

Det blir inte mer seriemördare än så här.

Ser ni paniken i hennes ögon?

Ring BRIS: 077 - 150 50 50


Jag är rädd för att den här följetången blir långvarig.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Fan vad söt hon är.

2008-01-25 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0