Tallinn.

Imorgon klockan 18, från frihamnen, åker jag, J x2 samt tillhörande flickvän, x1 mot Tallinn.

Sveriges sämsta elitförening ska skämma ut oss igen, även utomlands.

Själva, så lovar vi göra så gott vi kan.




Min semester förlängdes oväntat med en vecka i söndags, annars hade det blvit tråkigheter då jag behövt ljuga ihop någon sjukdom åt Åsa så jag kunnat ta VAB.

Eller VAM?


Nu löste det sig hursomhelst till det bästa för alla.




Från EU-land får man införa tio liter starkvara.

Smart.




Butiken Super-alko saluför denna pärla.

Och det är ju självskrivet att ett ordentligt barskåp krävfa absint.

Annars kan man ju lika gärna skita i det.


Absint gör underverk med kreativiteten, utlovar en kvalitetshöjning utan like, de kvällar flaskan kommer fram.

Gäller dock att vara snabb, kreativiteten är flyktig, snabbt övergående i medvetslöshet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0