Aha!

Har sedan en tid funderat över varför Åsa envisats med att slänga ut alla DVDer på golvet, konflikträdd som jag är har jag aldrig vågat konfrontera henne.


Men så!


I tron att hon var ensam i rummet, skrider hon till verket!

Den här gången fanns jag dock i närheten, utrustad med en kamera, för säkerhets skull, för framtida försäkringstvister och så vidare..

När hon så upptäcker att hon är fast, vänder hon sitt ursinne mot mig och försöker desperat, medelst bitning, förstöra bevismaterialet..

Förgäves..


Kommentarer
Postat av: Stainrod

Tycker faktiskt att det där ser mer ut som din dotter än fru/sambo.. ;)



Härlig film :)

2008-06-08 @ 19:55:23
URL: http://bpma.blogg.se/
Postat av: TBS

Jaa, det var väl en jävla tur att jag fick det på film.. : )

2008-06-08 @ 21:50:19
URL: http://beautifuls.blogg.se/
Postat av: Bubba



Mkt roligt.

2008-06-10 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0