FÖRLÅT!

Det är nu ganska precis arton månader sen jag började ventilera mitt, stundtals förorenade, sinne på detta sätt.

Bloggen alltså.

Idag slog det mig, när jag stod och hackade vitlök, att jag glömt dela med mig av det ABSOLUT roligaste som går att frambringa på nätet.

De flesta har säkert redan sett det, flera gånger, men det går liksom inte att se för många gånger.


Den är till en laxmarinad för övrigt.

Vitlöken alltså.


Luta er tillbaka och insup svensk televisions stoltaste ögonblick:

Åtta minuter och fjorton sekunders PORR - Ursäkta röran, vi bygger om - SM i nazireferens.



Jaja, jag vet att man inte ska narras med de sinnesslöa och bla bla bla, men hon bjuder ju liksom, snällt sagt, in till det själv.

Öppet mål, straffspark, och så vidare.

Tack Emma, för att du aldrig gick i skolan, eller lärde dig läsa en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0