Fula barn.

Man kan tycka att jag, som arbetar med och runt barn hela dagarna borde kunna vara såpass professionell att jag kunde hålla detta inne.

(Å andra sidan trodde jag inte heller att jag skulle störa mig på alla jävla barnvagnar som är i vägen, precis hela tiden, nu när jag själv har en att försöka kryssa mig fram med -  icke. Om något stör jag mig ännu mer på dem nu. För att inte tala om alla jävlar som inte har förståelse för min situation och flyttar på sig.)


Menmen, åter till ämnet..


De finns.

Jag vet och ni vet det, även om man inte pratar om det öppet.

Men nog finns de allt, där ute.



Fula barn.



Roligast blir det när det är pimpade accesoarungar vi snackar om..

Mamma: högklackat i sandlådan, hunnit med tre bröst"förbättringar" före 30..

Ni kan typen..



Barnet: Bugaboovagn för 20 lakan, sommarjacka från Burberry..

Ni kan typen..

Fasaden raserar dock när ungen ser ut som Gollum (och ofta får bete sig som så).



Alla barn är INTE söta.



Grannen har en tvååring.

Antagligen, i rakt nedstigande led, djävulens avkomma.

Ser ut som ett troll och skriker sig till och från hissen varje morgon och eftermiddag.

Ofelbart.

Prick sju.

VARJE morgon.




Föräldrarna verkar vettiga, dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0