Här händer det grejer!

Precis meckat ihop två datorer till en, köpt till lite godis och kopplat in det hela i TVn - modell skitstor.

Julafton för stora pojkar.

Idag var stora pojken och lilla flickan och inhanlande ett stycke grafikkort, nere i centrum.

Väl inne i butiken som säljer godsaker till stora pojkar, var det folktomt sånär som på ett par herrar, som gillar andra herrar, så att säga.

Hissmusiken i bakgrunden bjöd på få överraskningar, tills - Gloria Gaynor - I Will Survive.

De två herrarna försökte spela oberörda, för att inte bekräfta alla tillgängliga schablonbilder, men jag såg allt att de hajade till redan vid de första takterna.

Busted!

Efter tre sekunders självrannsakan insåg jag att jag precis själv fallit i den djupaste av fallgropar - och lämnade butiken.

Vi var ju dessutom klara.

Vem vet, kanske dansar de disco där, än?

Själv ska jag nu avnjuta en superheteromanlig rabarbercider framför fotbolls-EM, helt befriat från homoerotiska tendenser.

Kommentarer
Postat av: Linus

Haha! Du är smått lysande ibland. Alltid lika sött med överpresterande testosteron. ;-)

2008-06-07 @ 23:56:48
URL: http://omlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0