Slutspelsskägg?

Obligatorisk närvaro på Hovet igår, Ishockeykvoten för 2008 är därmed fylld.

Kan dock tänka mig att gå på torsdag, eller när det nu var - match sex, eventuellt.



Jag misstänker starkt att själva syftet bakom hela konceptet ishockey är att få dricka ett oförsvarligt antal starköl, allra helst en vardag, i bästa fall ett par gånger i veckan, under vinterdvalans mörker..



Vem är då jag att sätta mig emot?



Forna tider med heldagsbakisaktiviteter är nu ett vackert minne:

Väckning, om än på soffan, vid sju.

Tvättstuga från åtta.

Disk.

Storhandla.



Jag fick således jobba ihop till kvällens flottiga belöning i form av en tur genom Drive-Throughn på Max, i Solna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0