SMS-statistik.

I inkorgen för sms på min mobiltelefon, finns för närvarande, mottagna sedan maj, tvåtusensjuhundratjugoen meddelanden.

Varav:
Mor står för tvåhundranitton stycken.
Bubba står för tvåhundrafyrtionio.
Ehjik står för trehundrafemtiofem. - veckans klättrare!
Jimmö står sexhundratrettio.
Åsa står för åttahundratjugotvå.

Gissa vem av dessa som inte skickar fria sms.


Av detta kan man utläsa följande:
Sjuttiofyra börjar med "HA HA HA" - Jag är en rolig kille.
Etthundranio börjar med "Ok" och etthundrasextiofem börjar med "Ja" - medan bara arton börjar med "Nej" - Jag omger mig med positiva människor.
Nio börjar med "Sitter", samtliga från Jimmö. Någon som kanske sitter stilla för mycket? : )

Två börjar med "Neger" och fyra börjar med prefixet "Fitt" - De har jag lite svårare att förklara.


Har dessbättre ingen statistik över skickade meddelanden.

Kommentarer
Postat av: FC

Vet inte vad det sjukste är om att jag sitter för mycket eller att det är det din sambo som står för dom flesta sms:en?? Dax att vara social kanske.





2008-10-27 @ 21:43:42
Postat av: The.Beautiful.S

Social? Det här är min värld!

2008-10-28 @ 05:51:55
URL: http://beautifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0