Summertime.

Utan att jag riktigt märkte hur det gick till, så blev jag idag den person jag föraktade mest under min tid på landet - eller ja, nästan.

Jag körde bil, och tyckte det var roligt.

Bilen var en Audi (säger mig förvisso ingenting, men den är dyr, vilket är av stort vikt att poängtera.), det var tomt på vägen och det gick rysligt fort.

Hoppas dock att steget till bilintresse aldrig planteras.

Då blir det jämfotahopp från västerbron.

Efter isen lagt sig.

Borde vara till helgen.



För övrigt, så återstår det FEM arbetsdagar av detta läsår, sen väntar åtta veckor i hängmattan.

Typ.

Dubbla körskolepass samt morgonträning i dryga två veckor väntar, 7.4 kilo prestationshöjande preperat är beställt, kommer vara sjukt slimmad lagom till nästa sommar.

Sommarens lektyr är beställd från bokus. Kan inte motivera det mer än att det är ett vagt allmänintresse, Koranen och Bibeln står för övrigt orörda i bokhyllan sedan ett antal år.

Kommentarer
Postat av: Robban



Haha,vatten över huvud-varning känns det som. Tror du kommer läsa 10-20 sidor och sen ställa den bredvid le bible och koranen.



Låna Jonas Indhes To fast for love av mig istället. Inne på tredje vändan på den nu.

2009-06-11 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0