Ny banksnubbe.

Bytte bank idag.

Skandiabankens otrevliga skitpersonal, okunniga och ovilliga att göra något som ens kan liknas vid service byts till månadsskiftet ut mot SEB, i Solna C.



Min nya banksnubbe är grym.

Allt jag önskade kunde han styra upp, utan att blinka.

Till och med en kaffe.

Mjölk och socker, tack.



Nu vet jag ju inte om det var mitt fantastiska humör, vårsolen, avundsjuka över min hummeljacka eller det faktum att jag kommer med ett sexsiffrigt belopp i ryggen, som gjorde honom så tillmötesgående.

Eller om det kan bero på att han sitter lite drygt en sektion ifrån mig, på stadion - och kände igen mig från dylika sammanhang.

För det är långtifrån nödvändigtvis ett bra tecken.



I veckan landar ett visakort i brevlådan, säkert fem år sedan det hände senast.

Bara en sån sak kan ju göra vem som helst älskvärd.

Olle - killen hela dan!

Tummen upp.


Kommentarer
Postat av: Bubba

Se-B är NÖTEN. Jag har iofs inget att jämföra med men det känns som en väldigt bra bank. Välkommen till familjen.

2008-04-14 @ 22:58:03
Postat av: K

Mjölk och socker?

2008-04-16 @ 09:20:51
Postat av: The.Beautiful.S

Ja, socker är ett krav, mjölken går att diskutera.

Betänk att jag är färsk i branschen.

2008-04-16 @ 10:07:07
URL: http://beautifuls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0