Flow.

Bra vecka hittills.

Flyter på i samma stil ett tag till, idag blir det halvdag på jobbet och sen återbesök på huddinge med Saga.

För att visa att vi står över all sorts kommersialiserad amerikansk bajskultur som vi blir påtvingade, kommer Åsa och jag att dela på oss för kvällen, jag ska sedan spendera återstoden hos Bubba.

Hockey Och Bira.

Fuck You Valentin, liksom.




Vidare visade det sig att min sexårige adept verkar ha åkt på den där elaka influensan som härjar på jobbet.

Rätt skönt att vara ifrån varandra då och då, plus att jag får göra lite annat.

Blir mycket kaffe idag.



Som självutnämnd språkfascist har jag lyckats ta på mig att skriva nästan allting som "går ut" till föräldrarna.

Inte nog med att de allra flesta tanterna är kompletta datorinvanlider, de kan inte formulera sig heller.

Trots detta är de jävligt snabba att påpeka att de minsann har en "universitetsutbildning".

Tjena.

På pluskontot ger det mig rätt mycket poäng - att flera gånger dagligen får jag utföra nervkrävande life-or-death-uppdrag, som att koppla in en USB-sladd eller hitta rätt textstorlek i word.

Dessutom blir jag jävligt uppskattad.

Ingen som gnäller om jag går en timme tidigare ibland.


Det är lätt att vara jag just nu.

Kommentarer
Postat av: K

Nej, var är väll en kväll med tjejen om man kan vara med två sorgliga singelkillar utan varken drömmar eller framtidsplaner. Väl mött på Tomtebo!

2008-02-14 @ 08:27:40
URL: http://highvalley.blogg.se
Postat av: BeautifulS

Det bästa av två världar!

2008-02-14 @ 22:51:45
URL: http://beautifuls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0