Stiltje..

Det rör inte på sig speciellt mycket för tillfället.

Inte mycket att skriva om.

Vi väntar fortfarande besked på två lägenheter i Villastaden, hoppas så jävla hårt att det löser sig.

En har inflyttning 1/4 och den andra om två veckor. 1/4 vore så mycket smidigare. Den var dessutom billigare.




Kommer inom en snar framtid lägga till en bok jag har skyhöga förväntingar på, till min kulturlista 2008. (Löjligt namn det där, kom på något bättre..) - Pianisten, filmen med Adrien Brody är riktigt, riktigt bra och böcker brukar ju alltsom oftast vara så mycket bättre.
Det räcker ju att se på Flyga Drake sist för att inse det.

Egentligen borde man inte göra film på böcker alls, för att komma undan problemet.

På rak arm, nämn en gång det blivit bra?

Trainspotting undantaget.




Om vi ska rucka lite, bara lite, på sekretesslagen kan jag nämna att det ska kopplas in sociala myndigheter på en familj på jobbet. Spännande.

Då jag bara jobbat inne i stan har jag aldrig sett sådant på nära håll tidigare..

Kommentarer
Postat av: Robban

Fever pitch! Om en pojke!

2008-01-30 @ 00:12:35
URL: http://lava.blogg.se
Postat av: BeautifulS

Alldeles riktigt, även om båda, såklart, är betydligt vassare i bokform..

Men Hugh Grant är helt overkligt cool.

2008-01-30 @ 06:07:37
URL: http://beautifuls.blogg.se
Postat av: Robban

Du apropå ingenting,när är du pappaledig? Höst? Då kommer jag och monstret(datan) komma över dagligen till er nya lya. Så får jag rutiner och sällskap,och du får avlastning med Saga. Och sällskap. Deal?

2008-01-30 @ 11:08:43
URL: http://lava.blogg.se
Postat av: BeautifulS

Fruktansvärt bra idé.

Tanken just nu är Dec och Jan, med Dec i Thai.

Men när du säger sådär ska jag absolut luska om det kanske kan bli en månad till..

2008-01-30 @ 18:42:24
Postat av: jonna

nä jag gjorde faktiskt min i sverge. Thailand är lite för svennebanane för min smak.

Mm det av 4 års sen ajg gjorde min förra så jag hade minst sagt glömt hur det va. det växlade mellan pleasure och pure pain kan man väl säga :)

Men lycka till iaf den siste feb!

2008-01-31 @ 08:39:31
URL: http://jonnanoblin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0