Semester!

Tjugo arbetsdagar kvar till årets, något tidiga, sommarsemester.

Har sällan kommit så lägligt som nu, är fullständigt orke- och viljelös.

Tömd på energi.

Till största delen beroende på en person, som jag genom mitt jobb måste ha i princip daglig kontakt med.

Jag har alltid tidigare kunnat låta idioter på jobbet stanna vid att vara just idioter på jobbet, men den här idioten är annorlunda.

Han inte bara påverkar mitt privata liv i negativ riktning, han är dessutom såpass dum, eller avtrubbad (eller rentav ond) att han visar absolut noll vilja att ändra sitt beteende.

Han visar upp ett beteendemönster som, inte lite, leder tankarna till autism.

Han framkallar känslor jag inte trodde jag var kapabel till.


Räknar dagar och timmar.




Semester blir en avskild, tyst stuga vid kanten av en sjö, strax utanför Arjeplog.

Går inte att ladda batterierna på ett bättre ställe.




Dessutom - det är nu mindre än 200 dagar kvar till Thailand.

Thailand följs av, förhoppningsvis, SJU månader ledigt från jobbet.

Jag ska bli fikaproffs.

Kommentarer
Postat av: Robban

Trodde vi pratade om hon den onämnbara. Där ser man.

I övrigt går jag i fullständigt ide till på lördag.
Är tom och vill typ spy nu efter matchen. Hejdå.

2008-05-21 @ 23:57:26
Postat av: The.Beautiful.S

Inte för att jag gillar Man U, på något sätt, whatsoever.. men HAHA!

2008-05-22 @ 00:27:47
URL: http://beautifuls.blogg.se
Postat av: Stainrod

Ska du bli Kaffe Latte-pappa? :)

2008-05-22 @ 07:24:42
URL: http://bpma.blogg.se
Postat av: The.Beautiful.S

Absolut, sushilunch och latte varje dag!

För att finansiera, hoppas jag Celtic gör ett till nu..

2008-05-22 @ 22:21:40
URL: http://beautifuls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0