Babyshambles.

Fick ett konsertbesök (säger man ens så fortfarande..? Spelning? Gig?) i present i helgen.

Babyshambles, 4 december.

Problemet nu är att jag aldrig hört dem.

Någonsin.



Tre album finns nu tillgänliga för överföring till min sprillans nya Ipod, (som jag också fick i present, jag måste ha varit fruktansvärt snäll för att jobbat ihop till allt..)

Blir, minst sagt, spännande.

I värsta fall är den bra anledning att bli sådär trevlig-full med Jimmö, en decemberfredag, och det är ej att förakta.

Kommentarer
Postat av: Bubster



Pete Doherty va? Tror det kan vara din bag faktiskt.

2009-10-21 @ 01:31:15
Postat av: FC

Pete Doherty!!!

2009-10-21 @ 06:35:48
Postat av: TBS

Nej, nej, nej.. Det är alltså Pete Doherty det handlar om.



Ingenting annat.

2009-10-21 @ 12:54:19
Postat av: Anonym

Det har jag ju sagt till dig hela tiden.

2009-10-21 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0