En insats för framtiden.

Hittade en vänlig själ, som delade med sig av samtliga Astrid Lindgrens DVD-släpp.

Väl?

Sagas framtid som en bra människa får härmed anses som tryggad.


Alla vi barn i Bullerbyn.
Bröderna Lejonhjärta.
Emil i Lönneberga.
Emil och griseknoen.
Nya hyss av Emil i Lönneberga.
Madicken på Junibacken.
Du är inte klok Madicken.
Pippi Långstrump på de sju haven.
På rymmen med Pippi Långstrump.
Rasmus på luffen.
Ronja Rövardotter.
Karlsson på taket.
Lotta flyttar hemifrån.
Lotta på Bråkmakargatan.
Skrållan, Ruskprick och Knorrhane.
Tjorven, Båtsman och Moses.
Tjorven och Mysak.
Tjorven och Skrållan.

Kommentarer
Postat av: FC

Det är okej. Men låt inte Saga kolla på Karlsson på taket. Det mår inget barn bra av.

2008-04-19 @ 19:21:00
Postat av: Jonna

Jag skulle precis skriva en uppväxt utan Kalrsson på taket är ingen riktig uppväxt..
men efter FC's kommentar så fick jag kalla fötter.

2008-04-20 @ 20:00:27
URL: http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: The.Beautiful.S

Jag kan fortfarande inte bestämma mig för vem av er som har rätt.

2008-04-22 @ 00:05:48
URL: http://beautifuls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0